|
کد خبر: ۲۰۶۵۵۰

فیلم| لاکچری ترین مدرسه ایران؛ از مجاز بودن گوشی تا اردوهای اروپایی

فیلم| لاکچری ترین مدرسه ایران؛ از مجاز بودن گوشی تا اردوهای اروپایی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از معرفی لاکچری ترین مدرسه ایران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مدرسه دخترانه ای در زعفرانیه معرفی می شود که شهریه آن سالانه بین 170 تا 220 میلیون تومان است.

فیلم لاکچری ترین مدرسه ایران؛ از مجاز بودن گوشی تا اردوهای اروپایی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم لوکس ترین مدرسه ایران با شهریه 200 میلون تومانی

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
متین
-
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
کسانی که به این مدرسه ها میرن مملکت ارث پدرشونه دیگه احتیاجی به تحصیل و شغل ندارن فقط برا تفریح و فخرفروشی به دیگران درس میخونن، این همه عدالت عدالت آمورشی که میگن اینه؟ خاک بر سرما که عمرمون رو به امید آینده بهتر تو یه سری مدرسه و دانشگاه هدر دادیم و فکر میکردیم عدالتی هست و فرصت ها برا همه یکسانه خاک بر سر کسانی که این موارد رو میدونن و چندتا چندتا بچه میارن تا برا این جماعت کارگر و برده تولید کنن
پاسخ
حمیده
-
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
اینا همه از خانواده‌ های طرفدار تمدن کوروش یا ناقص مسلمان هستن که غرب زدگی آخرین آرزو و هدفشونه ... اینجا درس میخونن بعد هم با طرز زندگی و عقایدشون ایران رو به تشنج میکشونن بعد هم میرن به کشور دو تابعیتی شده شون
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
اشتباه فکر کردید که ایران دست روحانیون یا حزب الله هست فعلاً ایران دست همین ولنگارای ثروتمند بی دین و ایمانه که هر کاری بخان میکنن و فیلم بیچاره های مظلوم رو بازی میکنن و هر خرابکاری رو گردن نظام میندازن تا همه به جون هم بیفتن تا ایران رو سوریه کنن?
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
با پیشرفت علم و فن ، چه دنیا و چه ایران ، دیگه نیازی به نیروی کار نداره . چون بیشتر کارا با دستگاه ها که فعلاً بطرف هوشمندی میرن انجام میشه. پس در آینده بیشتر از الان از خواستن کارگر بی نیاز خواهند شد. و نیروی زیادی عملاً بیکار و بقول شما باید برده بشن
پاسخ
محمدخانی
-
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
تاریخ نشون داده که هر چی دانشمند و متفکر بوده که وجودشان دنیارو تکون داده و اثر بخش بودن در خانواده های فقیر و مستمند بدنیا اومدن و تربیت و پرورش پیدا کردن....از این خانواده های خیلی مرفه تا حالا هیچ پوخی بیرون نیومده جز یه عده ننر و لوس و بی خاصیت ولی بی نهایت پر مدعاااااااااااااااا....الف رو کشیدم تا حجم افاده و ادعا دستت بیاد
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
والله حمیده خانم من نمی دونم چند سالتونه ولی من یادمه همانطور که بعد از انقلاب خیلی ها رو به دلایل مختلف اعدام می کردند ، انقلابیون محترم تمام اموال ثروتمندان آن زمان رو هم به بهانه ی طاغوتی بودن مصادره می کردند در نتیجه این ثروتمندانی که الان می بینی به احتمال بسیار زیاد از تولیدات نسل انقلابیون سابق هستند.
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
باش حالا برو کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانیتو از بسیج محلت بگیر
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ولی تعریف هایی که از کادر مدرسش و رفتارشون شنیدم چیز دیگه ای بوده
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ناشناسی که گفتی برو کارت هدیه تو بگیر
ناخواسته به کامنت قبلی قبولی دادی،و حرفشو درست دونستی امثال تو بخور بخور دارن و ثروتمندن و این مدارس براشون اوکیه و دهنشون دائم به نقد دین و مذهب و انقلابه و اگرنه به قول خودت نهایت اون باید بره ۲۰۰ تومن کارت هدیه بگیره و جزو شماها همیشه طلبکارها نیس
پاسخ
حسین
-
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چه کسی گفته مملکت دست حزب اللهی ها است در کوچه خیابان های شهر پر از گناه کبیره و صغیره در حال رخ دادن است امروز از اسلام فقط نامش پیداست..... اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر...
پاسخ
مسعود ندری
-
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مدرسه ما... مدرسه اونا...
پاسخ
عرشیا
-
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
من اگه ۲۲۰ میلیون داشتم نمیرفتم مدرسه ،میرفتم با همون پول یک کار درست و حسابی برا خودم راه مینداختم
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
حییف اسمی که گذاشتن روی این مدرسه... شرم آوره
پاسخ
پوربا
-
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
???
پاسخ
یوسف
-
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
سلام
اون آقای عرشیا که گفته من اگر ۲۲۰ میلیون داشتم میرفتم یه کار درست و حسابی راه مینداختم
خواستم بگم میشه به من به عنوان برادر مسلمانت مشاوره بده من به با ۲۰۰ میلیون برم چه کار درست و حسابی راه بندازم؟؟؟؟
پاسخ
محمدرضا
-
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
لعنت به اون حرومزاده ای که این مدرسه را گذاشت مهدوی
و لعنت به اون حرومزاده هایی ک اسم موسسات و ...را ابوالفضل،امیرالمومنین و ... می گذارند.
لعنت بر اون حرومزاده هایی ک اختلاف طبقاتی تا این حد بوجود اوردند
پاسخ
مینا
-
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
پس شما قبول داری که ثروتمندان امروز ، جزء نسل انقلابیون سابق هستن .پس اگر ثروتمندان اخطار گرفتند و اخراج شدن و اموال شون توقیف شد .شما راضی هستید
پاسخ
سینا
-
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اتفاقاً ناقص دین ها و بی دین ها بیشتر ادعای بندگی خدا رو دارن ??? دنیا وارونه شده
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تبعیض
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دقیقا
پاسخ
مهسا
-
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ناشناس ۱۴:۲۷ تو هم بهتره بری از اربابان اونور آبیت بگی نقشه ی دیگه ای برای مردم بکشن و جیره ی تو رو زیاد کنن تا نقشه هاشون رو انجام بدی . هر چی باشه مردم عاقل تر شدن و کار تو سخت تر میشه
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
از اروپایی هم اروپایی تره
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
وقتی هم مدارس تعطیل میشه فقط فیروز کوهه که بازه چون هرچی مایه داره اونجا جمع شده
پاسخ
شیرین
-
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
باش حالا تو هم برو بسوز تا یه فکر دیگه برای مردم ایران بکنی
پاسخ
لیلا
-
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
غرب زده های ایران تا مردم یه نذری بدَن آه و ناله سر میدن که اسراف شده و به فقرا کمک کنن ولی به محض اینکه دیگران به سفرهای خارجی کنسرت های داخلی و خارجی سرمایه گذاری در کشورهای دیگه و زندگی های مصرف گراشون ایراد بگیرن فوراً میگن زحمتشو کشیدیم ، گوارای وجودمون ???????
پاسخ
مرضیه
-
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ضد انقلاب تا رسوا میشه فقط همین یه کلمه رو یاد گرفته تکرار کنه که اتفاقاً نشون میده چقدر فشار میخوره
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مگه عرشیا میدونه چه مهارتی داری یا شغلت چیه یا در کدوم منطقه‌ی جغرافیایی زندگی میکنی یا چه استعدادی داری؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مدرسه‌ی آقازاده‌ها .
پاسخ
مهدیه
-
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مگه مدرسه با مدرسه فرق میکنه ولی من *** سرد خونه سازنده مدرسه اخه
دیوانه اسم مدرسه رو گذاشتی بعد انقدر توش... ای خدا چقدر ادم باید *** باشه ??
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اتفاقا مملکت دست همین حزب اللهی ها و روحانیت و ارز‌شیها است که به این روز افتاده، مملکت اسلامی درست کردند. باعث تاسفه. یه روز زن حداد عادل گفته بود چون مدرسه علوم انسانی خوبی نبوده و فرزند مبارکشون علاقه مند به علوم انسانی بوده دستور دادند که یه مدرسه لاکچری علوم انسانی درست کنند. جالبه که یه عده چشماشون رو روی واقعیت بستند و یکسره همه چیز رو به غرب وصل می کنند. قرون وسطای ما اکنون و امروز است که بنام دین دارند مردم را می چاپند. دنیا مال خودشون و آخرت برای ماست.
پاسخ
دری
-
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
هیچی نمی شدم مگه فرق داره امکانات چی باشه وقتی طرز درس خوندنت تو هر دو تا مکان یکسان باشه
هزینه گزافه
۲۰۰ میلیون بدین خودم
میشینم مث خر درس میخونم
والا
مدرسه اینطوری واسه چیمه
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بجاش توی مناطق محرومی مثل سیستان و بلوچستان بچه ها توی کپر روی زمین میشینن و درس میخونن.ماشالله به عدالت اسلامی
پاسخ
دری
-
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
چیکار به اسمش داری مثلا مگه اسمش چشه
اگه ب اسمه ک اسم خودتم ممد رضایه
چته تو
حالا اختلاف طبقاتی رو درک می کنم چی میگی ولی خب چیکار کنیم دیگه
پاسخ
دری
-
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
????????
پاسخ
دری
-
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
ببند دهنتو
یعنی چی مثلا
رسانه پشت گوش شما زرت زرت حرف زده شمام تمام مذهبی ها رو یه رنگ میبینین اونم بعد بد
حالا بگو میشه بگی دقیقا موضوع این سایت چ ربطی با حرفت داره ک پارازیت میندازی؟؟؟؟؟
پاسخ
دری
-
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
واییییی‌چقد با نمکی تو
اصن کوه نمک?
ولی حداقل بهتر از تویه ک زیر پتو اشعار در می کنی
ک بسیج هاااا؟
خاک تو سرت و امثالت
ک شعور ندارین بفهمین عشق به وطن ن پول می خواد نه چه چه و بهبه شما ها
به جای اینکه الکی لج بگیرت بیای چرت و پرت بگی اون فکری ک صرف جواب دادن به طرف مقابلت می کنی رو صرف فک کردن رو حرفش کن تا به حقیقت حرفش برسی روغنفکر
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
من پول دار نیستم اجاره نشین و با دو فرزند بزرگ .
اما ناراحت نشدم.چون اگه من هم داشتم خرج میکردم .
حالا تا اونجایی که از کشور عزیزم ایران و مردمش میدانم این که همه میگن ما مسلمانیم ولی ماهواره دارن و شبکه های ایران نگاه نمیکنند با تمام خوبی یا بدی .اگه راست میگیم تمام ماهواره‌ها رو جمع کنید .
ناراحت نشید ماهمه مثل هم هستیم فقط شرایط نیست .
پاسخ
دری
-
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
مهسا خانوم
عقل داشته باش خواهشا
آخه بنظرت چی گیر بسیجی ها میاد اگه برن سمت بسیج؟ ها؟
بجز فحش و تحقیر چیز دیگه ای نصیبشون میشه؟
اینا ساندیس نگرفته محکوم به گرفتن ساندیسن
اگه واقعا میگرفتن چی میشد
یه ذره فک کن هدفشون چی بوده
آیا چیزی ب جز کمک ب کشورشون هست
؟؟؟؟؟
خواهش می کنم به جای لج کردن های الکی و چرت و پرت گفتن فک کنید
پاسخ
دری
-
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
وایسا وایسا
کجاااااا؟؟؟؟؟
داره میگه ناقص دین
ناقص دینِ طرف انقلاب اسلامی؟!؟!
خودت میدونی چ میگی?
آخ ناشناس جان بمیرم برات داری حیف میشی برو تحلیلگر منو تو شو???
البته منوتو هم نفسای آخرشه??
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
تموم شد؟!
ممنون
حالا دیگ برو
چ ررررربطی دااااشت
بیا زود ب بچه آوردن بچسبونش
والا اگه مردم خودشون دلشون بخواد بچه زیاد داشته باشن بحث گرونی هم نباشه انگلایی مث شما میان امیدشونو سیاه میکنن?
پاسخ
پرهام عطایی
-
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
داداش اون گناهان کبیره مال همون حزب اللهیهاست،صغیره هم مال ما بدبخت بیچاره هاست،تو گناه هم شکاف طبقاتی داریم،فکر میکنی بچه های کی تو این مدرسه ها هستند؟همون حزب اللهیها که به منابع رانت و قدرت وصلند وگرنه ما که جز خدا کسی رو نداریم
پاسخ
پرهام عطایی
-
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
الان صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری که از محل رانت سواپ نفتی چهارتا برج تو تهران داره جزو کدوم دسته هستند،حزب اللهیها یا غربزده؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
خاک تو سرتون با این مملکتی که درست کردین اسلام پیشکش به خدا اگه بویی از انسانیت برده باشین
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
سلام حکومت فقط کوروش بزرگ ک گفت من کاری ندارم هرکس هر خدای ک دارد پرستش کند و هر دین ایین داره پیروی کنه فقط در حکومت من برده داری تبعیض اختلاف طبقاتی وجود ندارد و ۳۰کشوری ک زیر حکومتش هست عدالت باید سرتاسر برا همه یکسان باش.ولی امام علی خودش و تمام اهل بیت مقدسش قتل عام شدن برای پرپای عدالت و چقد ساده اسون با لباس دیانت و اسلام ریشه ی اعتقادات ملت را از بیخ دارن قطع میکنن
پاسخ
محمد زارعی
-
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
یارب عزت به سگان دادی و نعمت به خران ....نکند پس ما به تماشای جهان آمده ایم.
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
متاسفانه امثال این مدرسه در پایتخت زیاده معلوم نیست چه پورسانتهای کلانی به وزارت آموزش و پرورش داده میشه تا مجوز این نوع رفتارهایی رو که در مدارس دیگه ممنوعه کسب کنند مدارس رنگین کمان حتی مدیر و معاون بدون حجاب هستن و خانواده ها رو هم به تورهای تفریحی همراه بچه هاشون دعوت میکنن
تبعیض و بی عدالتی از کجا تا کجاست
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
مدرسه مدرسه است اتومبیل اتومبیل است کفش کفش است خانه خانه است مملکت اسلامی باید همه چیز آن اسلامی باشد و می‌بینید که می‌باشد
پاسخ
سعید
-
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
نگفتن کشور گناه کم داره چه ربطی داشت کشور دست حزب الهی هس چون هست وضع کشور همینه عزیز دل ،چون ارزشی نخبه رو نمیتونه تحمل کنن بیسواد باشه فقط انقلابی باشه بسه براشون واینکه کشور فنا میره وحقو ناحقش برا مردمه باز هم مهم نیست براشون
پاسخ
محمود
-
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
سلام
ازکامنتها معلومه که فقط افتادیم به جون همدیگه واین دقیقا چیزیه که این سایت دیلی فوتبال میخوادوازش درآمد وبیننده کسب می‌کنه
بگذریم
انصافا کلاه خودمون روقاضی کنیم و ببینیم اگرماهم بهردلیل جزو اعیان بودیم حاضربودیم بچمون کدوم مدرسه درس بخونه!!!؟؟؟
خداوکیلی مثلاً میشه خونه تو زعفرانیه و مدرسه هم کپرباشه!؟
یا همین الان یه نگاه به فک و فامیلا بنداز،خدایی چندتاشون وحتی خودمون شاید بقول معروف ازگلوی خودمون وخیلی هزینه های واجب می‌زنیم که چی بسه،بچه رو بهترین مدرسه ثبت نام کنیم وشهریه فلان بدیم
پاسخ
ارش
-
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
تو باید بری دوتا کارت ۲۰۰ تومنی بگیری
پاسخ
سعید
-
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
عزیزم یک سری بزنی وآمار بگیری بیشتر این بچه ها برای مسولین هستند همونایی که نشستند و برای من و شما تصمیم میگیرند
پاسخ
محمود
-
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
شما اگه خیلی ناراضی هستی کشورهای آفریقایی پناهجو قبول میکنه آدرس بدم بری؟
پاسخ
متین
-
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
دقیقا حق با شماست آقای محمود نمیشه خونه تو زعفرونیه باشه و بچه ها تو کپر باشن مشکل فقط اون کلمه ی با عظمت عدالت عدالته، تو مناطق محروم بچه ها دارن حفظ میکنن که تلسکوپ چیست و در مدارسی مثل این دانش آموزا عملی با تلسکوپ و ابزار آزمایشگاهی دارن آموزش میبینن بعد در آزمون نهایی قراره با هم رقابت کنن اگه اینی که شما میگین طبیعیه پس چرا زندگی شاه در کاخ غیر طبیعی بود نمیشد که شاه در کپر زندگی کنه، مردم ما انقلاب کردن که تبعیض و اشرافی گری از بین بره حالا اگه اشرافی گری طبیعیه خب از قبل که بود دیگه برا چی انقلاب کردن، اینکه نمیشه در همه ی مناطق مدارس و آمو زش و امکانات شبیه هم باشن درسته ولی نه دیگه در این حد متفاوت، حالا یه بار دیگه کلاهت رو قاضی کن ببین واقعا این وضعیت انصافه
پاسخ
متین
-
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
ناشناس ۰۰۵۴ انگل موجودی است که از دسترنج دیگران به نفع خود سود میبرد که فقط در مورد خودت صدق میکنه که این بی عدالتی و حق خوری آشکارو داری میبینی ولی به دلیل منفعت شخصی میخای ماست مالی کنی، در ضمن فرزند کمتر زندگی بهتر یه حقیقته?
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
هرکسی تواین مملکت پست ومقامی داره تایید شده حکومته ،پس الکی ب اصلاح طلب و غرب زده خودتونو خسته نکنید ،خوب میدونید چه بلای سر این مردم ومملکت آوردید .فقط دل ب بهشت خوش کردید ک عکسشم نمیدن نگاه کنید
پاسخ
محمد
-
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
الهی شکر که این مدرسه برای بچه ایثارگران نیست. وگرنه الان چاک دهن ملت بیشتر تر تر باز میشد و چشماشون بیشتر چاک میخورد!!!! الان دیگه مردم تازه فهمیدن چیزی به نام اقا زاده هست! تازه چشو چال ملت باز شده پس از این همه دهن کژی که به ایثارگران عزیزمون کردن.
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
مبینا جان اولا من متوجه منظورتون نشدم و نفهمیدم منظورتون ثروتمندان دوره ی قبل از انقلاب است یا بعد از انقلاب .ثانیا من گفتم به احتمال بسیار زیاد و نگفتم صد در صد و ثالثا من هیچ وقت راضی به ظلم از هر نوعی که باشه نیستم .رابعا اگر در مورد مصادره اموال بعضی افراد در زمان قبل از انقلاب گفتم به این دلیل بود که این اتفاق برای یکی از اقوام خودم افتاد .درسته که الان اون آدم فوت کرده ولی به جرات می تونم بگم که یقه ی خیلی ها رو در روز قیامت خواهد گرفت .
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
دوست عزیز
ما از گلومون می‌زنیم تا بچه هامون درست حسابی درس بخونن و تربیت بشن چون مدرسه های دولتی معلم کم داره، معلم خوب ک نگم برات، نایابه. این مدرسه هم برای امثال من و شما نیست. برای هرکس ک پدر و مادرش توی دولت و مجلس و حکومت پول نجومی در میاره و یا ب هر نحوی پول مردم غارت می‌کنه و ... وگرنه مردم عادی و حلال خور خیلی شاهکار کنن بچه هاشونو نمونه دولتی یا غیردولتی معمولی بفرستن. خدارو شکر هم ک کنکور و دانشگاه هم برای سهمیه ای هاست. بچه های ما جون میکنن درس میخونن تهش باید ب ی رشته ی مزخرف تن بدن چون سهمیه ای هایی ک تو مدرسه هیچ نمره قبولی نمیگرفتن راحت و بی دردسر جای بچه های ما رو توی کنکور میگیرن و با بهترین رتبه ای ک بهشون تقدیم میشه میرن بهترین دانشگاه ها ،دانشگاه هم راحت رد میکنن و آخرم ی جای خوب استخدام و تمام. اینا فقط میخوان بچه های خودشون ایران رو دست بگیرن و بچه های ایرانی واقعی هیچی نشن. خدایا نقشه های پلیدشونو ب خودشون برگردون?
پاسخ
محمدرضا
-
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
میگم گوهی ک میخورن بخورن چرا از اسم اهل بیت استفاده میکنن...
لاکچری ترین مدریه باید مهدوی باشه....مهدوی=لاکچری....اگر امام زمان بود ک اینجور جاها را از بیخ و بن نابود میکرد همانطور ک بعد ظهور بسیاری مساجد لاکچری را خراب میکنه
پاسخ
محمدرضا
-
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
اوسکول ی سر برو خونه بچه حزب الهی روح الله عجمیان....اتفاقا الان تو خونه لم دادی پیام میزاری از برکت همون حزب الهی هاست...وگرنه میشدی دایی بچه های داعشی ها
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟